4 Ocak 2015 Pazar

Pot O'Miracle Dudak Nemlendiricisi

Herkese merhaba!
Kış mevsiminin azizliğine dudaklarıyla uğrayan biri olarak, bu yazıyı yazıyorum :)
Biliyorsunuz kış mevsiminde en çok zarar gören(en azından benim için) dudaklarımız oluyor. Ben de buna 'dur!' demek için klavyenin başıma geçtim.
Bu nemlendiriciyi 2013'te almıştım ancak çok fazla kullanmamıştım. Eylül'den beri ise elimden düşürmüyorum. Üzerinden bir sene geçmesine rağmen hiçbir bozulma olmamış. Bu da ne kadar evladiyelik bir ürün olduğunu gösteriyor. Çok küçük olmasına rağmen kesinlikle bitmiyor.

Gelelim asıl özelliklerine;

Anlık olarak kesinlikle çok kullanışlı, sürdüğünüz gibi nem veriyor. Kuruyan yerlerdeki acıyı -özellikle dudak kenarındaki- anında götürüyor. Ancak 'şimdi süreyim akşama kadar idare etsin' derseniz hayal kırıklığına uğrarsınız; çünkü kalıcılığı orta seviyede.
Ürün parmaklarla uygulanıyor, hijyenik değil.
İçinde mentol kokusu var ancak sadece ilk sürdüğünüzde hissediyorsunuz, yoğun değil.
Yapı yönünden bana biraz erimeye yüz tutmuş yağı andırıyor. 
Dudaklarda ağırlık bırakmıyor, verdiği o yapış yapış olmayan kayganlık hissi çok güzel.
Şu an renkli görünse de dudağa renk vermiyor.
Mat rujların altında kesinlikle çok kullanışlı, sürümü kolaylaştırıyor.

Watsons'larda bulabilirsiniz. Bir şans vermenizi öneririm. 

Okuduğunuz için teşekkürler!

3 yorum:

  1. Bir şans vericem en kısa zamanda evet :) Epeydir aklımda yazın güzel denk geldi..

    YanıtlaSil
  2. Uzun zamandır görüp de almak istediğim bir ürün. En kısa zamanda alıp bir deneyeceğim sanırım :)
    Blogunu takibe aldım. Bana da beklerim, sevgiler..
    sihirlikelebekk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Uzun zamandır görüp de almak istediğim bir ürün. En kısa zamanda alıp bir deneyeceğim sanırım :)
    Blogunu takibe aldım. Bana da beklerim, sevgiler..
    sihirlikelebekk.blogspot.com

    YanıtlaSil