16 Mart 2015 Pazartesi

Wet n Wild-Cherry Bomb

Herkese yeniden merhaba! Uzun bir süreden sonra yazılarıma kış mevsiminde en sık kullandığım rujlardan biriyle giriş yapıyorum.


-Rengine bayılıyorum gerçekten koyu bir bordo
-Eğer biraz zaman tanırsanız dudağınızda matlaştırıyor ve resmen dudağınıza yapışıyor!
-Sürümü zor, yapısı tebeşir gibi. Bu yüzden ruju uygulamadan önce dudak nemlendiricisi uyguluyorum.
-Tek katta da renk veriyor ancak bu günlük kullanım için bir dezavantaj. 


(Fotograflar iki kat uygulanmış halidir. Gece makyajı için kullanıldığında opaklıgı sağlamak için iki kat uygulanabilir.)
-Silmesi zor, sildikten sonra her kırmızı ruj gibi dudakta kırmızı renk bırakıyor. 

Okuduğunuz için tesekkürler, hoşçakalın!

6 yorum:

  1. Bu ruju çok seviyorum, tam bir sonbahar rengi.. Canım Blog keşif etkinliğime katılmak istemezmisin, yeni bloglarla tanışman lazım sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de lazım :) Etkinliğin içeriği hakkında bilgi verebilirsen seve seve katılmak isterim :)

      Sil
  2. Blogumdan detaylara göz atabilirsin.. Takipçi sayını az gördüm bu yüzden bu tarz etkinliklere katılıp yeni blogger arkadaşlarla tanışman daha iyi olur diye düşündüm.Bir çok arakadaşında var bu tarz etkinliği, göz at onlarada istersen :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Renk çok güzelmiş güle güle kullanın :)
    Sizi takipteyim bana da beklerim.
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim :) bakıyorum bloğunuza :)

    YanıtlaSil