25 Mayıs 2015 Pazartesi

Rimmel London Stay Matte Powder

Herkese merhaba!
Bugün sizlerle günlük olarak sıkça kullandığım pudramı paylaşıyorum.


Öncelikle günlük olarak kullanıyorum çünkü cildim yağlı olduğu için 1-2 saat içerisinde tazelemem gerekiyor.

 Bendeki rengi 006 Warm Beige rengi.

Göz çevrem de yağlı olduğu için oraya genelde iki kat uyguluyorum, buna rağmen ince yapısından dolayı o pasta görüntüsünü vermiyor. 

Göz altlarımı sabitlemesi ortadan yükseğe doğru, çizgilere dolmayı minimuma indiriyor. 

Ben yüzüme Ecotools'un allık fırçası,göz altlarıma ise RT'in kontür fırçası ile uyguluyorum. 

Ambalajı biraz sorunlu, ikinci düşürmemde kapak çatladı. Bu yüzden sadece evde tutabiliyorum.

Fyatı 10 küsür liraydı sanırım. Indirimde kaçırılmaz.

Okuduğunuz için teşekkürler :)

6 yorum:

  1. Ambalajı kötü olmasa ürün çok güzel ya severek kullanıyorum ben de :) Teşekkürler paylaşım için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim :) ben yorumunuz için teşekkür ederim 😊

      Sil
  2. ürün güzel ama ambalajı berbat..:-((

    YanıtlaSil
  3. bayılıyorum ben bu pudraya :)


    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil